الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

ياماما دا شيخ

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

_ي مااما دا شيخ يعني هيمنعني عن حلمي! 
والله انا مستخسراه فيكي اصلا
_شكرا ي مرات ابويا شكرا
طيب ي عشق روحي بقا قولي لابوكي انك مش موافقة تقابليه وسيبي مرات ابوكي تنضف قبل الضيوف ما ييجوا
ايوا انا هروح اقوله هيعملي اي يعني منا مستحيل اتجوز شيخ ويضيع مني حلم الغنا اللي انا بحلم بيه من وانا قد كدهوا.. 
_ازيك ي بابا ي حبيبي
الحمد لله ي عشق ماما قالتلك ع ضيوف بالليل. 
_اها قالتلي بس اااا.. 
كنت متوترة هقوله اي خصوصا ان هو كمان معترض ع فكرة الغنا دي ومفيش اي فكرة في دماغي ارفض عشانها حسبي الله في المخ العطلان دا..

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
مالك ي عشق عايزة تقولي اي! 
_ها.. لا مفيش ي بابا انا هروح اساعد ماما بقا
_نوجااا الحقيني عاااااااا
مالك ي بنتي في اي.. 
_متقدملي عريس عااا
ي شيخه حسبي الله خضتيني
_شكرن انا عايزة اطفشه شوفيلي طريقه 
وعايزة تطفشيه ليه ي بومة
_عشان دا المحفظ بتاع مريم اختي اللي قولتلك عليه قبل كدا
ااه مش دا اللي كنتي بتقولي.. بتقلدها اه ي نوجا لو سمعتي صوته في الأذان حاجه كدا قمر رافضه ليه بقا.. 
_عشان مش شبهي دا احنا ولا القطب الشمالي والقطب الجنوبي صفاتنا مختلفة تماما زائد اني بصراحه بشوفه حاجه كبيرة اووي والاهم من كل دا انه اكيد مش هيبقاا شيخ ويخلي مراته تغني! 
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
انتي لسه عندك هوس الغنا دا.. 
_بصي بقا انا مش فايقة للاسطوانة بتاعت كل يوم دي هتقوليلي طريقة ولا اقفل! 
خلاص ي ستي هقوولك.. حطيله ملح في القهوة
_والله.. وهو في عريس في الدنيا بيتقدمله قهوة..! 
خلاص حطيله ملح في الشربات
_غوري من وشاااااااي
احنا بنتكلم فوون اصلا! 
_طب انزلي من ع ودني
ضحكت.. طب خلاص نتكلم جد شوية انتي تقابليه ولو حصل قبول يبقا ربنا هو اللي اختارلك واكيد في خير ليك ولو محصلش يبقا كل شئ قسمه ونصيب 
_مش عايزة ي نوجا مش عايزة
انتي خاېفه مش مش عايزة خاېفة يحصل نصيب وحلمك ميتحققش بس صدقيني ي عشق دا مش حلمك اصلا دي حاجه اترسخت في مخك من كلام الناس عن جمال صوتك مش اكتر وافقي ي عشق يمكن دا اللي يمحي الفكرة دي من دماغك.!
قفلت معاها وانا مخنوقه اووي كلامها دايما بېلمس شئ جوايا وبيعملي صراع داخلي يمكن لاني مقتنعة بكلامها بس بردوا فكرة الغنا مسيطرة عليا عشان كدا نوجا دايما بتقولي اقرأي قرأن كتير وصلي كتير وادعي ان ربنا يشيل حب الاغاني من قلبك انا بصلي الحمد لله حتى الخمار نوجا خلتني لبسته بالاجبار معاها وقالتلي وقتها ابقي وريني بقا ازاي هتغني بالخمار وضحكت انا بعد كدا حبيت الخمار اووي من اول نظرة الفخر اللي شوفتها في عين بابا اول ما شافني بيه وفرحة ماما وردها ع اي حد يقولي دا مكبرك وتقوله هو فعلا مكبرها اووي في عيونا عشان كدا قررت اني اسمع كلام نوجا واقابله.. بس الاول هصلي استخارة.
جه هو واهله وهما حاليآ قاعدين في الصالون وانا حرفيا ھموت من التوتر ماما ندهت عليا عشان اطلع بس مقدرتش اشيل العصير من الرعشة اللي في ايدي وفي قلبي حاسة اني مبسوطة ولا كأني هتجوز عن قصة حب من مليوون سنة..
دخلت القيت السلام وقعدت وبعدين سابونا مع بعض شوية.. كنت بفرك في ايدي هقطعها وكل شوية ابص ع بابا اللي قاعد قصاد الباب وارجع ابص ع ايدي اللي سيكا وهتنزل ډم من كتر التقطيع فيها.. لحد ما هو اتكلم.. 
احم احم.. هو انا مش عارف
انتي عارفاني
 

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات